مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 بهمن 1401 ساعت 15:142023-02-18سياسي

خبر خوب| کمک25 میلیارد ریالی نشست مشورتی شمالغرب به خوی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، چهارمین نشست مجمع مشورتی روسای شوراهای اسلامی شهر و شهرداران مراکز استان های شمال غرب کشور که در زنجان برگزار می شد به کار خود پایان داد.

حجت الاسلام رسول برگی، رییس شورای شهر تبریز، حبیب فتحی، نایب رییس شورای اسلامی شهر اردبیل، مجید ناصحی مقدم، رییس شورای شهر زنجان، حسین مهدی زاده شهردار ارومیه، یعقوب هوشیار، شهردار تبریز، محمود صفری، شهردار اردبیل و علیرضا فیروز فر، شهردار زنجان اعضای مجمع مشورتی روسای شوراهای شهر و شهرداران مراکز استان های شمالغرب کشور از حاضرین این مجمع مشورتی بودند.

از جمله مباحث مطرح شده در این نشست مشورتی ارائه بسته تشویقی برای گردشگران داخلی در اماکن دیدنی، تهیه و تدوین بروشور مشترک برای استان های شمال غرب، بررسی ظرفیت خواهرخواندگی شهرها، بررسی مبالغ ارزش افزوده شهرهای عضو مجمع و وصولی شهرداری ها در این حوزه، افزایش ارتباط با یونسکو برای هم افزایی و بیان ظرفیت های استان های شمال غرب در سایت یونسکو، ارائه بسته های تشویقی مضاعف برای کارمندان شهرداران در شهرهای مورد هدف بود.

همچنین استفاده از ظرفیت نخبگان برای افزایش درآمد شهرداری ها، جلوگیری از موازی کاری و ممانعت از چالش جدی در این حوزه، ایجاد درآمد پایدار از این محل نیز در این نشست مشورتی مورد تأکید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبر خوب| کمک25 میلیارد ریالی نشست مشورتی شمالغرب به خوی

خبر خوب| کمک25 میلیارد ریالی نشست مشورتی شمالغرب به خوی